sobota, 19 października 2013

Prolog

 

Cześć jestem Violetta, jestem samotną dziewczyną która próbuje odnaleźć swoje powołanie. Mama zmarła mi gdy miałam zaledwie 2 lata został mi tylko mój tata- German. Bardzo go kocham, ale czasami jest zbyt nadopiekuńczy. Niedługo wracam do mojego rodzinnego miasta Bueno Aires. Czeka tam na mnie moja babcia - Seltia. Mam nadzieje, że poznam tam wielu przyjaciół i , że wkońcu znajdę miejsce dla siebie na tym świecie...


***

To taki krótki prolog ponieważ nie chce zdradzać wam wszystkiego odrazu. Niedługo pojawi się pierwszy rozdział. Do zobaczenia!


5 komentarzy:

  1. Świetny prolog:D
    Czekam na next:D
    Będzie Tomas?

    OdpowiedzUsuń
  2. Tomasetta czy Leonetta będzie? Prolog super. Zapowiada sie bardzo interesująco <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialny prolog <33
    Już się nie mogę doczekać 1 rozdziału ;D
    I zapraszam do mnie ; http://fran-i-marco-zupelnie-inna-historia.blogspot.com/ mam nadzieje że wpadniesz :)

    OdpowiedzUsuń